fredag 27 januari 2012

Too much of the good

Usch...
Jag har druckit en stor kopp te och till det har jag ätit för mycket mörk choklad. Vet inte hur mycket det blev, men nästan 100 gram. Får skylla mig själv att jag mår dåligt nu. Hjärtat rusar av allt socker. Känns lite konstigt att jag kan bli såhär påverkad av såhär "lite" choklad som det faktiskt är om man jämför med hur jag åt förr. Då kunde jag med lätthet slänga i mig över ett kilo smågodis på två dagar. Visst att mitt hjärta rusade då oxå, men jag blev aldrig illamående...eller ja det är klart att jag kunde bli det om jag hade ätit alldeles på tok för mycket..men ja ni fattar vad min poäng är.

Käkade revbensspjäll förut. Gillar det inte direkt, men Pierre hade kryddat de himla bra så det lilla kött man fick i sig smakade riktigt bra.

Nu blir det massage för min lilla skatt, sen välling, sen nanna sängen.

För mig och Pierre blir det filmmys i soffhörnet :)

Hoppas ni haft en bra vecka!

KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar