måndag 30 januari 2012

Sorken är kvar men...

...det har varit lite mkt på sista tiden med jobb och med flytt. Snart är jag tillbaka igen med full fart, behöver dock några dagar till med icke närvaro här på bloggen. Nästa vecka räknar jag med att vara tillbaka med inlägg och kommentarer.

Om ni undrar hur det går så kan jag säga sådär... Denna helgen har ju totalt havererat då vi flyttat och inte kunnat laga någon mat, pizza, koreanskt, kinesiskt och italienskt har stått på menyn. Jag har totalt skitit i LCHF, men idag är jag tillbaka på min normala kost igen. Jag har ätit alldeles för mkt mörk choklad också, så det får jag nu sluta med, och mejeriprodukterna försöker jag snåla med. Träningen har jag ej kommit igång med, men på söndag ska jag boxas!!

Jaja, nu räcker det för idag. Vi hörs snart igen!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Tips från Coachen1 februari 2012 kl. 05:34

    Frånvaron är beviljad!
    Coachen känner till din situation.

    SvaraRadera