söndag 22 januari 2012

Sorken söndagsreflekterar

Ja, plus på vågen var ju ingen överraskning direkt. Jag har haft en helt galen vecka på jobbet och med flytt och andra tokigheter så har jag inte orkat att fokusera på viktminskningen. Jag tryckte dessutom i mig en hel kaka mörk choklad i veckan. Bra där!

Nästa helg flyttar vi, och då börjar även träningen på söndagen! Det ser jag fram emot. Jag inser dock att jag får ta nya tag efter flytten. Önskar att jag hade ork och energi till att göra det nu, men det har jag inte. Dålig ursäkt? Kanske det, men så är det iaf.

Jag har ätit rätt mkt lchf bröd på sistone. Jag tror att det är en bidragande faktor till veckans resultat, även om det står att det endast är en 1 kollis per skiva, så kanske min kropp har svårt att hantera det. I övrigt tror jag att det är mejeriprodukterna som gör det svårt för mig. Och för mkt grönsaker.

Lösning; Träning, mindre mejeriprodukter och mera fett.
Start: Söndagen den 29 januari

Om jag inte syns så mkt på bloggen så är det för att jag är i mina flyttkartonger eller på jobbet!

Over and out!

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen22 januari 2012 kl. 14:25

    samma svar som till Bettan.
    bränn ner vad du laddar in.
    sorry folks.
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Du förbränner säkert en hel del nu i flytten :) det är ett plus! Jag har hämtat ved idag, svintungt! Dog nästan av utmattning efter jag kånkat upp med den proppfulla skottkärran med ved. PUST! Vardagsmotion. Jag har inte ätit nåt lchfbröd sen vi bakade det där tillsammans...jag har inte orkat baka :( äter dom där förbannade äggen till frukost och än en gång står dem mig upp i halsen...men sen går det bra ett tag. Hoppas er kommande vecka blir bra och att det inte blir för stressigt med jobb och flytt. Jag har överseende med att du kanske inte visar dig här så mycket nästa vecka, jag ska försöka hålla ställningarna med coachen och mamma.
    KRAM PÅ DIG!

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen22 januari 2012 kl. 16:11

    Frukosttips!
    En burk Kvarg 0,1%
    0,5-1dl proteinpulver (WHEY 100)
    Blandas ihop till en smidig youghurt, varma hallon på toppen, mums är det.
    Coachen

    SvaraRadera