onsdag 18 januari 2012

Hejsan på er nu måste vi väl ha tillräckligt med motivation för att gå en liten promenad alla fall.
Bara skoja,nu är det samvetet som talar och  det känns som det inte finns några ursäkter kvar.JO det finns en till coachen som gång på gång frågat hur det gått på gymmet och jag har inte fattat nåt.Det slog mej plötsligt på jobbet vad det var hon ville veta.Hur gick det när jag skulle träffa killen på gymmet som skulle hjälpa mej komma igång.Det bar sig inte bättre än jag blev sjuk(igen)undrar om det betyder nåt.Sedan har det inte blivit av.Nu har jag bokat en ny tid tänker tala om hur det gick när jag varit där.
 Jag måste tala om att Alice har hittat hem igen hon kom i går kväll.Vad skönt tycker jag hon är ju inte gammal än bara 8 månader.
8  månader sa min granne ,då har hon försvunnit på frivillig basis hon har antagligen vandrat runt i området och letat efter en snygg partner.Tyvärr har                                         vi en ännu inte kastrerad hankatt som granne. Har jag lite tur så   hinner de inte ha något rajtan innan jag kan få henne kastrerad.             
Nu kastar vi oss ut i träningens underbara tillvaro.
                                                                                                                      Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen18 januari 2012 kl. 19:45

    Just det!
    Det var precis vad jag menade!
    Du hade dessutom foto på honom(?)
    Så nu inväntar vi rapporten efter nästa möte.
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja Bettan! Hoppas du kommer in i gymmandet nu utan att bli sjuk!

    SvaraRadera
  3. Heja mamma!! Jag vill määä!:-)

    SvaraRadera