onsdag 18 januari 2012

150 dagar kvar

Hej på er!
Lingonet kom igår, och det kändes skönt (?!) för det betyder att jag inte lyckats gå upp två kilo fett bara sådär. Nu väntar jag bara på att lingonet ska försvinna och att även vätskan gör det. Sitter och väntar på motivationen som borde dyka upp här snart. Den är så välkommen tillbaka.

Från och med idag så har vi 150 dagar på oss att tappa alla våra överflödiga kilon. Det känns ju inte som att det ska vara omöjligt att gå ner 18 kilo på den tiden. Jag ska fan klara det!! Med coachens hjälp gör jag det! Hon är den som ser till att jag har min motivation där den ska vara.

KRAM ELIN

5 kommentarer:

  1. Ja, tyvärr orsakar Lingonet både motavationsbrist och dåligt humör (dåligt humör i alla fall hos mig) så du ska se att det är minus på vågen på söndag :-)!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja Elin. När motivationen tryter så vet att du att det vara är att ringa mig så peppar jag upp dig. Du är bra och du klarar det här! Jag tror nog vi kan råda bot mot huvudvärken också om vi gör som coachen säger, tar det långsamt och sväljer en tablett när nöden kräver. Jag har min teori om att huvudvärken kommer att bli lättare att hantera juh bättre din kropp blir på att syresätta ditt blod och hantera överansträngningen. Du vet var din personliga hurtbulle bor, och jag tränar med dig när du vill. Kram//L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tips från Coachen18 januari 2012 kl. 15:41

      Tack!
      Där fick jag en co-coach!
      64kg, den tar vi!
      Coachen

      Radera
  3. Det finns inget som är omöjligt vi ska hjälpas åt att lyckas.Det är skönt när det finns förklaringar och det gör det ju för det mesta.

    SvaraRadera
  4. JApp vi ska klara det!! Men här är motivationen också lite bort. Så himla mycket som händer så jag glömmer bort att utmana mig själv. Kommer att ta ett seriösare tag efter flytten. Kommer dock inte trycka i mig en massa onödigt, men idag blev det lite 70% choklad. Jag tror att det är min sista choklad innan 15 juni. Annars kommer jag att äta alldeles för mkt.

    Jag siktar in mig på en rejäl nystart i februari, och fram tills dess lunkar jag bara på!

    Puss på er där ute!

    SvaraRadera