söndag 22 januari 2012

Hejsan på er.Nu kan man tro att jag är vilse i pannkakan men inte då,däremot har jag experimenterat lite den här veckan.Jag har funderat mycket på vad som händer  när jag kommit till målvikt.Jag har varit med förr och jag vet att det inte är så svårt att gå ner men däremot att behålla vikten.
Under tävling har jag hela tiden hållit mej strikt till det jag får äta inte en kalori för mycket,snarare tvärt om.


Den här veckan har jag varit lössläppt.Har ätit en ruta 86% choklad varje kväll,använt mera grädde i tex teet tagit en klunk när jag varit sugen.Ville kolla hur det påverkar vikten att inte ha sån sten koll på allt.Som ett brev på posten fick jag en viktökning på 0,8kg.
Måste be coachen om råd.
Kan det vara så att det beror på att jag inte har gjort ett enda besök på gymmet? Eller att  magen inte gjort det den ska på nästan en hel vecka eller är det en kombination?
Ni måste tro att jag är lite galen men det känns viktigt att jag hittar ett bra avslut på den här resan så att jag kan bibehålla vikten utan att behöva tänka kalorier dygnet runt.Det känns som bästa forumet att prova sig fram.
Jag vet vad coachen tänker(tror jag)och det börjar på måndag.
Undrar varför allt ska börja på måndagar.
Nu får det vara färdig tramsat.På eftermiddagen ska vi till svärfar han fyller år i morgon,så vi ska fira lite.Ha det jättebra därute.Kram Bettan







4 kommentarer:

  1. Tips från Coachen22 januari 2012 kl. 14:24

    svaret är enkelt.
    överskott av kalorier.
    du måste bränna ner vad du laddar in.
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Tycker du är jätteduktig mamma, men jag vet att du kan mycket mer. Nästa vecka blir det gym och sim!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen22 januari 2012 kl. 16:13

    Kolla frukost-tipset under Sorkens skrift.
    Passar både dig och Elin.
    Man behöver inte äta den till frukost precis utan när som helst när man är hungrig.
    Mumsigt gott.
    Coachen

    SvaraRadera
  4. Tips från Coachen22 januari 2012 kl. 21:31

    glömde säga om magen, krossade linfrön, blanda dem i något passande, gör susen för magen.
    Coachen

    SvaraRadera