tisdag 17 januari 2012

Inspiration

Idag hörde jag att Elins motivation blivit stulen.
Dock är den upphittad i Skåne och nu blivit ivägskickad till Norrköping.
När jag senare skulle till hälsokosten för att köpa Mivitotal så sprang jag på denna skylt som jag bifogar.
Genast tänkte jag att det är Elin på bilden.
Hela förra rundan var det främst Elin som höll Bloggen vid liv med sin entusiasm.
Så nu får vi alla hjälpas åt att ladda Elin till nya stordåd, annars dör bloggen.
Och var är alla karlarna som lovade att titta in här och stötta? Efterlysning på stöd från Pierre, Bäret och Johan, tack!
Jag har gjort en ny flik som heter Motion men Sorken/Elin får snygga till den.
Har gått enligt era uppgifter och tanken är att ni ska kryssa i antalet motionspass per vecka, så vi alla kan följa er motion
Och det är inte frivilligt.
Coachen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar