söndag 29 januari 2012

Hejsan! Denna vecka har jag verkligen fått motion.Har städat som en galning,klivit upp och ner på stolar,krypit under sängen,flyttat på garderober och diverse andra möbler på jakt efter dammråttorna och locknäten.Nu är de för tillfället utrotade och jag känner mej nöjd.
Jag har fortsatt lite i samma stil som förra veckan med maten skillnaden är att den här veckan gick jag inte upp.Undrar om det beror på städandet?Jag känner mej nöjd och har inte så bråttom.
Förutom att komma i gång, vi behöver inte prata om vad det vet alla vid det här laget.


I lördags satt jag mej i bilen och for i väg till Stockholm på egen hand.Micke hade varit på Åland så jag skulle hämta honom vid Slussen,för att sedan fortsätta till Kungsängen där våra vänner bor.Var lite orolig innan jag kom i väg men det gick faktiskt väldigt bra.Inte så mycket felkörning.och inte så svårt att hitta.Har alltid trott att jag inte skulle klara av att köra i Stockholm men man ser.
Nu ska jag sätta på lite te vispa lite grädde till och njuta.
Ha det så jättebra.Kram Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar