söndag 12 februari 2012

Vi är på gång!...

Vi är laddade, Vi är tända! Eller hur nu den där låten går. Vågen visade sitt minus som jag så gärna ville ha! Nu vet jag vad det är som gäller! Min kropp klara INTE mörk choklad och extra kollisar. På sin höjd lite grönsaker.


Jag har dock hittat en ny last; Rysk Yoghurt. Jag tror jag dör så gott det är. 17% fett. Igår blandade jag lite ned kokos och sukrin. Mums vilken god efterrätt. Det gäller att inte äta för mkt.

Jag skrev igår att min utmaning denna veckan var att gå till gymmet. Jag måste nog omformulera mig, för mentalt så tränar jag redan ca 3 gånger i veckan. Mitt problem är att jag inte hinner gå i tid från jobbet. Det är en rätt fullproppad period just nu, men det går nog över. Igår jobbade jag hela dagen och fick undan lite, så om inga oförutsedda händelser uppstår så ska jag hinna till mina träningspass.

Jag fick ett mål av Coachen. 70 kg den första juni. Det är 16 veckor och 15,2 kg som ska bort. Strax under kilot/vecka.  Det kan vara lite tight, då jag brukar ligga runt -0,8kg per vecka. Men jag antar utmaningen. Blir väl till att köpa lite proteinpulver. Kanske kan coachen skicka en länk till var jag kan beställa.

Idag står det boxning på schemat! Ska bli kul

Puss å kram
Sorken

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen12 februari 2012 kl. 10:38

    SÅ SKA DET LÅTA...
    TJOHOOOO!!!!
    Grattis till dina -1,6kg, du är tillbaka precis som Elin!
    Målet kommer du att klara, inga problem!
    www.mmsports.se, högerklicka här så kommer du in direkt i butiken, Beställer du idag så har du leverans på tisdan. Fraktfritt över 500kr. Vi ska inte beställa på 2 veckor än, annars kan du haka på oss. Där finns allt möjligt viktigt. proteinet du ska ta är body science whey 100. olika smaker, choklad, blåbär, päronsplit, dom är godast. jag lovar att det blir skillnad även med träningsresultaten. shejka loss en halvtimme-timme före träningspass, orkar mera då. och till mellanmål, och blanda i din yoghurt, mums med hallon över. totalt lchf.
    prioritera heter det.
    dvs, gå hem från jobbet om så mitt i mötet. gör lite som du vill....
    lycka till
    Coachen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tips från Coachen12 februari 2012 kl. 10:39

      markera adressen, sen högerklicka

      Radera
  2. Hejsan.Jag håller med dej vad det gäller Rysk yoghurt skitgott med frön och vispgrädde. Mums,mums.Grattis till framgången.Det här blir en baggis till sommarn.
    Kram Bettan

    SvaraRadera