söndag 12 februari 2012

Känns himla bra alltså!

Idag när jag vägde mig så blev jag glad för nu är det nära till 79.9 kilo, och just nu struntar jag i att det va mitt mål för den 1:e februari. Just nu har jag bara som mål att ta mig dit inom en snar framtid...någon dag eller två helst. Vi får se. Min viktnedgång den här veckan har iallafall fått mig att bli mer peppad och glad inför hela den här grejen...för ganska länge har det känts mest jobbigt. Jag är ändå glad för nu har man ätit lchfmat så länge så man behöver ju inte tänka...man bara äter rätt ändå. För inte så länge sen, så hade jag stora bekymmer med vad jag skulle äta då allra helst till frukost. Nu rullar det på ganska bra. Käkar mina ägg till frulle i olika form och än så länge går det jättebra och de dagar jag "spyr" på ägg så tar jag kanske lite mat ifrån gårdagen eller så....är jag väldigt lat så tar jag bara en stoor kopp te med mycket grädde :)

Måste bara rikta ett STORT TACK till coachen som "kämpar" på med oss bantare fast att vi knappt velat banta själva ibland...som min mamma sa, vilket gäng att coacha. Haha. Du är bäst Marja alias coachen!!

Kämpa på mina fina medbantare! Vi är så grymma!!!

Puss&Kram

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen12 februari 2012 kl. 08:43

    TJOHOOOOO!
    Grattis till -1,4kg, du ser att det funkar igen!
    Vad du har kämpat med den här svackan! Och nu släpper den, ungefär som vintern i Skåne!
    Tack för dina ord, de värmde!
    Om inte mina adepter bantar, ja, då gör jag det väl själv då...tänkte jag och fortsatte med mitt.
    Jag vet ju att ni återkommer om ni håller kosten och nu är jag 100% på att ni har överlevt svackan. Det är sååå kul att läsa din rapport!
    Och bäst av allt, nu har du själv fått erfarenheten av den och kan alltid använda dig av den.
    Grattiskramar till super-bantaren Elin!
    Coachen

    SvaraRadera
  2. HEjja Hejja HejjA!!! Bra jobbat bästa Elin. Nu kör vi så att det ryker!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Ja gud så härligt att se att alla ni tjejer har fått en härlig respons på vågen!!! Blev så glad att jag höll på att trilla av stolen:D Hoppas det håller i sig o att ni alla finner fortsatt lust i det ni gör. Ni är så himla duktiga!!
    SÅ kul att träffa dig och lilla skruttan häromdagen!! Som hon har vuxit och är ju så charmig så jag dööör:) hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång. Hejjar vidare här hemma..GO GO GO!!!Puss o kram nu är det plugg som gäller.

    SvaraRadera