tisdag 14 februari 2012

Hejsan på er.Sitter och väntar på att det ska komma en buss och ta mej in till stan.Det känns lite konstigt att inte bestämma det själv.Heja Sorken vad du är duktig,det är klart du ska få en match.Vi har ju lovat att stötta och peppa varandra.Måste tacka coachen som kämpar för mej och Elin också.Men måste du ha så mycket på pressen jag får träningsverk bara av att läsa kilona.Men ett sting av motivation har växt nu när jag ser att Sorken kommit i gång.
Måste bara berätta om min debutresa med buss i går efter jobbet.Jag for ner till stationen och vilken tur jag har bussen står inne hoppar på den och ska visa mitt kort som jag då köpt i förväg.Man skainte visa chauffören längre utan det finns en manick som man ska visa sitt kort för jag visade och visade fram och bak men det visade bara rött.Till slut kom det en tjej och visade hur jag skulle göra.Tror ni det var förnedrande då vet ni inte hur jag kände mej när bussen inte åkte min väg utan fortsätter motorvägen mot Sandviken jag känner mej som en idiot men vid ändhållplatsen var jag tvungen att fråga chauffören hur jag skulle ta mej hem.Jag fick åka tillbaka med bussen till Krokek där jag fick stå och vänta på rätt buss.En resa som skulle ta ca en halvtimma blev en och en halv timma.Till råga på allt hade jag inte mobilen med mej då hade jag inte förnedrat mej utan ringt Micke och varit hemma i ett nafs.Ha det nu så bra 
Kram från Bettan

3 kommentarer:

  1. Jadu Betta, Det var ju ingen rolig första bussresa, du får helt enkelt tänka på att det inte kan bli värre nu. För nu har du ju lärt dig! 1. Fråga alltid om bussen går dit du ska. 2. Ha med mobil. :)

    Annars får du helt enkelt ta din räsercykel så behöver du inte vänta! Jag ser fram emot lite tävling här med gymmet. Jag tar mitt nästa pass imorgon eller torsdag. Idag har jag en vilodag. Kanske rent av tar båda dagarna om jag hinner. hur ser dina planer ut?

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan,fredag bär det av till gymmet får se om det blir bad eller styrka,strunt samma vilket bara jag kommer dit.Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen14 februari 2012 kl. 20:24

    Bettan!
    det där skulle kunna hända mig när som helst!
    därför cyklar jag!
    eller tar bilen i nödfall!
    snart kan du cykla till badhuset eller gymmet så slipper du sånt här.
    kram
    coachen

    SvaraRadera