söndag 12 februari 2012

Hejsan på er!
Har varit seg ett tag och haft svåra beslut att ta.Har sålt min bil fick ett bra pris för den och tänkte då att jag skulle ha en annan mindre kanske.Sedan tänkte jag ska jag skita i bil och spara dom pengarna eftersom Micke blir av med sitt jobb i Maj.Har tänkt fram och tillbaka.Till slut blev det en ny kärringracer som jag ska ta mej in till stan med bara väggrenen blir torr.
Bilarna kör som galningar på den vägen så det behöver vara snöfritt så jag får plats.
Kan ni tänka er vad motion jag ska få när jag cyklar in till badhuset eller vad säger ni.(HA HA HA)
Den här veckan pekar snöret åt rätt håll,hoppas att det håller i sig.Kram på er alla.Bettan 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Bettan! Även för dig visar vågen neråt! Shoohoo! Och nu med din nya racer så kommer kilona att rasa!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen12 februari 2012 kl. 21:28

    Grattis till viktraset!
    Alla 3 briljerar stort denna veckan och coachen är gladast!
    Så nu har vi fått en cyklist i gruppen, ett klokt beslut!
    Nu vill jag se foto på cykeln eftersom jag är en inbiten cyklist som just nu hatar skånska isvädret, kan inte cykla ju! Vad är en kärringracer?
    Ja, det eviga livspusslet pågår hela dagarna med än det ena, än med det andra.
    Ska bli kul att höra dina cykelrapporter sedan. Hur långt är det till stan?
    Kram
    Coachen

    SvaraRadera