måndag 9 januari 2012

Sorken måndagsrapporterar

Hej alla!

Visst har ni saknat oss? Vi har saknat alla er där ute och nu har vi laddat batterierna med en massa god LCHF mat och mycket soffhäng. Nu är det dags för andra andningen i denna viktminskningsresa. Ni som är nya och inte hängt med från början (augusti 2011) kan läsa om resan hit på  http://viktigasteresan2011.blogspot.com/ men det är på denna sida VIKTigaste Fortsättningen som ni kan följa oss hela vägen in i mål.

Hösten 2011 gick jag ner 14,2 kg. Jag har nog aldrig gått ner så mkt i hela mitt liv, men tack vare svett, fett och en stark vilja så lyckades jag. Nu ska de sista 15 kg bort och när jag är framme i juni 2012 så har jag gått ner 15 kg till. Japp! Så ska det bli!

Vi tar självklart emot alla hejjarrop och tips!


Kram på er där ute!

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen10 januari 2012 kl. 06:43

    Nu kör vi rakt över mållinjen i juni 2012!
    Välkommen tillbaka och lycka till!
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Heja Sorken nu kör vi.
    Kram Bettan.Tack för nyåret.

    SvaraRadera
  3. Heja oss!! Nu kör vi hårdare än någonsin...men kanske inte så hårt som sista veckan innan förra förra tävlingens slut *haha* För då orkar jag nog inte så många dagar.
    PUSS

    SvaraRadera