söndag 15 januari 2012

Hejsan gott folk.Då var det dax för lite kroppsnytt.Det är bra att vi börjar igen så det kan hända lite på vågen.Jag har gått ner lite sen sist men det är konstigt att det inte är mer.Man kan tro att kroppen lever ett eget liv om den inte har någon som kollar den.Eller vad tycker ni??
Skämt å sido,Nu tar vi nya tag och smalnar av till sommaren.
Jag sitter i soffhörnet och väntar på att klockan ska bli dax att åka till jobbet så har jag klarat av den här veckans helgarbete.Det går alltid bra bara man kommer dit.Men den helgen är bäst för jag är ledig måndag.
Jag arbetar nu tisd-fred sedan har jag en veckas semester.Gud vad skönt och jobbigt.
Den här krabaten har vaknat och är orsaken till att jag tänker 
köra en vårstädning redan nu.Jag såg nämligen ett gigantiskt spindelnät i vårt sovrum.


Jag tänkte att jag skulle sno mej på med spindlarna för jag skulle vilja umgås lite extra med Elin om hon vill.I kväll kommer Mira hon ska vara kvar till i morgon så a
tt Sofi kan gå till jobbet.Nästa vecka kan nog Mira gå tillbaka till dagis efter sina vattkoppor.Nu ska jag skriva in mina siffror pm jag kan annars ringer jag till Elin.Kram på er alla.Bettan

4 kommentarer:

  1. Hej Bettan,

    Det är så roligt att det taktar neråt för dig, framförallt med din tröga start förra året. Helt rätt, vi ska smalna av till sommaren. Tänk när vi är smala och fina till sommaren!

    Hoppas du får en fin dag på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen15 januari 2012 kl. 11:23

    Nu fungerar det för dig även under pausen ser jag.
    Roligt!
    Kan du få iväg Elin till badhuset med era befintliga årskort nån gång per vecka så skulle det hjälpa henne att komma igång igen!
    och visst har du ett kort på Gymmet?
    minns jag...
    ?
    kram
    Coachen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har så rätt.Det måste bli ändring på rörelseschemat.Tillgång finns så nu är det bara efterfrågan.Kram Bettan

      Radera
    2. Tips från Coachen15 januari 2012 kl. 20:05

      hahaa...
      Efterfrågan tar vid....
      Coachen

      Radera